vrijdag 6 mei 2011

Heel veel doen.. ;-)

Wat allemaal moet leren zeg, Alles oppakken wat vrouwtje weggooit en in haar hand afgeven, een ding om mijn snoetje, blijven zitten terwijl het vrouwtje van me wegloopt en weer begint te tellen, nu moet ik ook nog gaan liggen, en dan altijd wachten tot ze me verteld dat ik mag opstaan. Ik maak soms erg ruzie met mijn broertje, we vechten dan samen maar vrouwtje wil dat niet, ze komt dan tussen ons beide en vandaag bleek dat we tever waren gegaan. We hadden weer ruzie en ik was werkelijk echt pist-off.. Dus ik vertelde die Eagle nu es echt dat ik niet gediend ben van zijn zg dominant gedrag, dus we knokten hard en vrouwtje kwam eraan duwde ons beide in de bench, ieder apart he.......... ik probeerde uit man en macht eruit te komen maar ze was sneller, potver, soms lukt het me.. Ze deed de deurtjes dicht en ik wilde eruit en zette het op het blaffen, keihard deed ik mijn best maar vrouwtje pikte dit niet en deed een doek voor de bench zodat ik niks zag. Als ik stil was haalde ze het doek weg en dan zag ik haar weer, kwispelde heel hard en dacht, ach, ja blaffen helpt mss en mag ik eruit, no way, weer werd mijn zicht me ontnomen.. Na een hele poos gaf ik het op en was ik stil en ging het doek weg en eindelijk , ik zag het vrouwtje weer, en ze deed het deurtje open, maaarrrr, ik mocht er niet uit, ik kreeg voertjes voor het blijven en na een poos dacht ik , je kunt me de pot op, ik neem geen voertje meer aan, ik wil eruit en toen moest ik blijven zonder voertjes en met het deurtje open tot vrouwtje zei dat ik eruit mocht.............pjoei, ik heb me maar gedeisd gehouden de hele dag............wel  gingen we later op de dag nog een leuk spel doen...ik moest naar de baas gaan kijken ;-)........whatever dat nu weer goed voor is........
............flinke billen heb ik he ;-).....vrouwtje zegt altijd, ik knijp je in die dikke billen....hihihi

bey bey, tot play's @ work

Geen opmerkingen:

Een reactie posten