maandag 11 juli 2011

drillen wordt het hier, thxs Broer.;-)

Mijn broertje, Eagle heeft mij verlaten. Op een dag moesten wij met zijn allen in het kot en Eagle-tje, het liefste jongetje van de klas dacht ik toen nog mocht alleen bij het vrouwtje. Ik zag hem met haar wandelen, en hij kreeg eten alleen en hij was binnen en vrouwtje kletste tegen hem en wij zaten daar alleen. En toen hoorde we mensen stemmen, en van alles, maar ik papa en mama wisten niet wat en ik ook niet. Worden we later uit het kot gehaald en vind ik broertje niet. Ik kijkhet vrouwtje aan en die zegt niet zoveel, en als ze iets zegt, klinkt haar stem anders. Gaande weg de dag verteld ze van alles en merk ik dat broertje toch echt weg is. Ik mis hem wel want ik hield van hem maar ik peste hem ook.
lief broertje, het ga je goed en ik hoop je nog es tegen te komen, misschien op mama's verjaardag.

Maar thxs mijn broer beland ik met papa in een trainkamp. Eerst naar het veld vanmorgen, ik mocht de eerste keer met papa mee en toen oefenen, nu vind ik dat altijd wel leuk hoor, papa moest op tafel wachten als ik aan de beurt was en ik in het rennetje als papa aan de beurt was. we hebben veel gedaan, ik volgen, en maar in de hand van vrouwtje duwen, en nog zo van alles en mijn papa die moest hard werken, en toen moest hij weer op tafel, maar hij was stout, hij kwam er van af toen moest hij in mijn rennetje en wat hij toen deed.. hij sprong zo in ene keer uit de ren en die is hoog , en op de tafel die erachter stond, WOW dat was een actie, vrouwtje was niet boos , want blijkbaar was dit zeer kunstig..

We zullen nog wel meer moeten leren vandaag want we liggen in het kot;-)

dag lieve Eagle.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten