maandag 4 juli 2011

Een dag uit het leven van mij en mijn familie.

Zondag opstaan, rekken, strekken, die mensen die ruimte in waar ik graag met papa speel met water en dan de bus in. 1 voor 1 mogen wij de bus uit om iets te doen. Eagle mocht beginnen, daarna Fajah,toen papa en mama en daarna ikke en zie hier, ik moet gaan leren mijn neus te gebruiken zodat ik leer wat papa en mama ook doen, een spoor volgen ;-) ik snuif hard en wordt daarvoor beloond door vrouwtje.



daarna gingen we naar onze klup en ging ik hard werken met vrouwtje en kwam ze erachter dat ze teveel 3 heeft geoefend, ik weet dat ik na 3 mag rennen, dus vanaf nu gaat ze me weer foppen, ook bij 1 of 2.


En toen gingen we werken aan een snellere retrieve van Eagle, haha.. ik doe stinkend mijn best.


en toen nog mij favoriete oefening, ik kan met mijn poot een bal de lucht in laten schieten, moet wel hard met mijn poot erop duwen, maar het lukt, super he.. en btw, wel beloven dat jullie niet lachen om vrouwtjes witte benen, die van mij zijn toch ect veeel mooier he.


vrouwtje ging ook nog met ons het bos in en we waren 's avonds heel moe..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten