vrijdag 15 april 2011

Super weekend

Vorige week zijn we bij ons zusje geweest en dit weekend komt tante Gwen en gaan we super hard werken.
Ik moet wel een beetje uitkijken met mijn pootje. Een paar dagen geleden lag ik heerlijk te slapen en ik rekte me uit en wilde opstaan en opeens kreeg ik een geweldige pijn in mijn rechter voor pootje. Ik gilde het uit. Vrouwtje kwam meteen aan gehold en ik geloof dat ze me wilde helpen maar zeker weten deed ik dat niet dus beet ik keihard daar waar ik bijten kon, ik had echt helse pijn. Ook al beet ik, vrouwtje ging niet weg en hielp me toch, want het bleek dat ik klem zat met mijn pootje en dus moest vrouwtje mijn pootje weer draaien. Daarna heb ik nog wel even nagehuild en nu kunnen jullie wel lachen , een stoer jongetje image ben ik misschien kwijt maar het deed pijn en ik wilde bij vrouwtje lekker op schootje bijkomen van alles.  Na verloop van tijd en een pilletje wat ik had gekregen kon ik nog niet erop lopen en gingen we naar de dierendokter. En toen  moest ik ergens in en op en klikte iets en werd er gesproken en mocht ik naar huis. De dagen daarna merkte ik dat er iets minder met me gek gedaan werd.. en nu dus komt Tante Gwen en kan ik niet volop meedoen, das wel jammer.. mjn pootje is nog niet geheel zoals ik het gewend was.
Ik zal jullie op de hoogte brengen van mijn actie dit weekend.
laterssss , je aller mister Blue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten