vrijdag 1 april 2011

van alles wat.

Gisteren op de club de Molenbron restrained recall gedaan. Dick hield hem vast, ik liep weg, introduceerde, 3 en vervolgens in de spelhouding staan en naam roepen en dan komt hij als een speer en spel als beloning.
mister Blue heeft 1 min op de loopband gelopen en met recht kun je zeggen, zo pa zo zoon. Hij vind het echt leuk, soms laat hij zich eraf glijden en dan springt hij er weer vanzelf op..haha, echt lachen.
Met zijn drieen vandaag aan de slag. Pa op tafel, Eagle in de bench en Blue aan de beurt.
15 voertjes in de reinforcement zone, zowel links als rechts. Blue zit , ik ga naast hem en laat van boven een voertje komen, bewegen van poten is niet doorgaan, stil zitten dan komt het voertje, en dit links en rechts. Hij moet vervolgens blijven zitten als ik een stapje naar voor doe en dan oke zeg, dan mag hij kiezen voor mij en levert dit iets op. Deze stap was nu nog niet mogelijk.
Ook aan de handtouch gewerkt en het foodcircuitje geleerd. Voertje gooi ik weg, en zodra hij uitgaat en het opeet, joel ik hem terug en laat hem om me heen lopen en vervolgens weer een voertje gooien. Dit was de eerste keer dus in opbouw. Zitten alvorens ik de bench of rennetje open doe, doet hij super.
Na Orlando's close training mochten ze alle drie in de wei spelen en kon ik ook Orlando even op de loopband zetten. Tijdens Orlando's loopband training zag ik Eagle op de hoge schutting staan, hoezo ik ben dapper ;-)
daarna kregen ze konijn te eten en kon ik met Orlando gaan wandelen, en konden de pups lekker gaan slapen.
wv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten