vrijdag 6 mei 2011

work is play & play is work

Gaan we weer met dat grote ding die vanzelf beweegt op stap en daar aangekomen zie ik bomen, dus dit belooft wel een leuk daggie te worden.We worden door vrouwtje uit onze slaapplaats gehaald en gingen daar samen spelen. Ik noem het spelen en vrouwtje noemt het trainen ;-)..ach whats the different, work is play and play is work  ( SG)...;-). Enfin, weer ff trainen dat ik iets om mijn snoetje moet doen, ik steek mijn snoetje zelf erin en verdien en lekkers mee, nou , big deal. dat doe ik dan gewoon hoor. Toen moest allerlei spullen terug brengen naar het vrouwtje omdat ze die weggooit, das toch raar, ze gooit het zelf weg, maar ik haal het wel op want ook daar verdien ik lekkers mee of lekker stoeien met vrouwtje...en toen hield een vreemde mevr me vast en vrouwtje ging weg , telde, 2,     3   en toen Finbar..........en dan ren ik mijn longetjes uit mijn lijf want dan is het feest als ik bij haar kom..
Ook ging ik wandelen met vrouwtje en zo kwam ook Eagle en Papa en mama en tante Fajah aan de beurt. Later op de dag ging vrouwtje weer iets anders doen, baasje hield me vast en vrouwtje liep weg en verstopte zich want ik zag haar niet meer. Ik hoorde haar wel, ze riep me en raakte ik het soms de richting ff kwijt, want het geluid leek van meerdere plekken te komen maar ik vond haar elke keer weer. Kijk maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten