vrijdag 26 augustus 2011

een keus maken lukt al heel goed


Ik werk heel veel aan hier komen in snelheid, op 1x naam roepen, en enthousiast uiteraard. Ook ben ik begonnen met hier komen met afleiding en die afleiding is een hele bak lekkere voertjes naast hem en dan ook nog eens het favoriete speeltje tussen hem en mij in, en wat is ie toch super, mijn kleine muis komt naar mij en overvolgens op commando het speeltje te pakken en dat dan meteen weer aanbieden aan me zodat we samen sjorren.
Werken met de achterhand en dus goed voet komen werkt ook uitstekend, zonder commando, eigenlijk heeft hij nog maar weinig commando's. Bij de deur snel zitten en wachten op mijn teken dat hij mag gaan, gaat super, en soms, soms is hij zo stout, maar zo leuk ;-)
get on my shoe, hihi......super leuk en aan alles werken we of aan duration of aan speed....maar eerst preciezie...
Hij is zo leuk om te trainen..

2 opmerkingen:

  1. Ik kan eindelijk weer reageren via mijn account, ik heb niets veranderd, heel raar.
    Maar nu kan ik i.e.g je blogs weer volgen!

    Super hoe jij toch altijd bezig bent met trainen, wat weet je toch ook veel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh leuk dat je er weer bent, en oeps, sorry, lig weer achter met posten, komt na zaterdag goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen