donderdag 25 augustus 2011

wandelen.

Dagelijks ga ik dus met vrouwtje helemaal alleen wandelen, en dan gaan we langs allemaal gekke grote ramen waar spullen in staan, veel mensen zie ik dan en ook honden. Zo ook vandaag en och toch, 1 hondje begon heel hard tegen mij te blaffen en ik wilde hem es goed bekijken en dat vrouwtje die erbij was werd nogal gestresst en de arme piepte hard...
Ook komt vrouwtje vaak mensen tegen en jeetje, dat staat ze weer te kletsen, maar ik ga dan rustig liggen en wacht tot ze klaar is. Levert me voertjes op, dat rustig wachten.
Het lopen gaat steeds beter want ik heb sinds gisteren minder pijn. Helemaal lekker zit ik nog niet in mijn jas maar toch al iets beter. Ik ga heel graag met vrouwtje alleen op stap, vind ik leuk..mama Nena gaat ook altijd alleen mee maar die moet nu haar wandeling samen met tante Fajah delen en pap gaat ook alleen..
see you..bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten